Shop > Flowers > 7 Garden Florist > Luxury White Flowers



Recipient loves the bouquet was very fresh and beautiful. Thanks for delivering on time with the fresh flowers.
These look incredible. I love it.
My flowers are beautiful and fresh. I Strongly recommend. Great service!
I had a fantastic experience with this florist! The flowers were incredibly fresh and beautifully arranged. They truly did a great job and I’m super happy with everything. Highly recommend them! soo good
The flowers I received were absolutely beautiful! Fresh, vibrant, and arranged with so much care. Truly brightened my day—thank you!
I had a great experience with Noble Garden Florist. They made the whole ordering process very easy and efficient. The staff is also incredibly friendly and helpful. My rose was fresh and carefully delivered. Highly reco…
Savash was extremely helpful, professional, polite, and informative. They extremely were extremely fresh and well packaged, professional, and delivered on time.This has been a local flower shop of mine for a very long ti…
They have a beautiful selection of flowers. The ones we ordered looked like the picture on the website and the florist was kind enough to send me a photo of them before they were delivered. The only issue I had was the…
Flowers were delivered and left outside on the street, where they were subsequently taken because we were not notified. I had to argue back and forth with customer service, submit a credit card dispute and threaten legal…
Dear Craig, Thank you for taking the time to leave us a review. We are so sorry to hear that you are unhappy with the experience you had with us. We can see that our team provided a refund for the full order. We can a…
Floom
a year ago
Flowers not delivered. Customer service is a joke. Had to raise a dispute with my credit card company to get a refund since the company was giving me the runaround.
Dear Craig, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear about the difficulties you experienced with your order. I can see that you contacted us yesterday and that the customer se…
Floom
a year ago

White Hydrangea

White Rose
Clean your vase to prevent bacteria.
Fill 2/3 of vase with water.
Remove any leaves under water to prevent bacteria.
Cut 2-3cm off each stem every few days.
Change water when it becomes discoloured and top it up when needed.
Keep flowers away from draughts, direct sunlight and ripening fruit.
Remove wilting flowers to prevent from mould (Botrytis).
Standard- Your order will be arranged approximately as shown on our website

White Hydrangea

White Rose
Clean your vase to prevent bacteria.
Fill 2/3 of vase with water.
Remove any leaves under water to prevent bacteria.
Cut 2-3cm off each stem every few days.
Change water when it becomes discoloured and top it up when needed.
Keep flowers away from draughts, direct sunlight and ripening fruit.
Remove wilting flowers to prevent from mould (Botrytis).
Recipient loves the bouquet was very fresh and beautiful. Thanks for delivering on time with the fresh flowers.
These look incredible. I love it.
My flowers are beautiful and fresh. I Strongly recommend. Great service!
I had a fantastic experience with this florist! The flowers were incredibly fresh and beautifully arranged. They truly did a great job and I’m super happy with everything. Highly recommend them! soo good
The flowers I received were absolutely beautiful! Fresh, vibrant, and arranged with so much care. Truly brightened my day—thank you!
I had a great experience with Noble Garden Florist. They made the whole ordering process very easy and efficient. The staff is also incredibly friendly and helpful. My rose was fresh and carefully delivered. Highly reco…
Savash was extremely helpful, professional, polite, and informative. They extremely were extremely fresh and well packaged, professional, and delivered on time.This has been a local flower shop of mine for a very long ti…
They have a beautiful selection of flowers. The ones we ordered looked like the picture on the website and the florist was kind enough to send me a photo of them before they were delivered. The only issue I had was the…
Flowers were delivered and left outside on the street, where they were subsequently taken because we were not notified. I had to argue back and forth with customer service, submit a credit card dispute and threaten legal…
Dear Craig, Thank you for taking the time to leave us a review. We are so sorry to hear that you are unhappy with the experience you had with us. We can see that our team provided a refund for the full order. We can a…
Floom
a year ago
Flowers not delivered. Customer service is a joke. Had to raise a dispute with my credit card company to get a refund since the company was giving me the runaround.
Dear Craig, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear about the difficulties you experienced with your order. I can see that you contacted us yesterday and that the customer se…
Floom
a year ago

Discover our independent artisan